Upřesnění 2. kola Vlčí soutěže

23. října 2012 v 21:22 | Míša B. |  Soutěže
Právě jsem si pročítala příspěvky, které mi pár z vás už dnes zaslalo do 2. kola Vlčí soutěže. Proto píšu tento článek a PROSÍM, PŘEČTĚTE SI HO VŠICHNI, KDO SE CHCETE ÚČASTNIT, POZORNĚ!

Bohužel jsem nejspíš zadání úkolu nenapsala dost přesně, takže je to moje chyba a hned ji opravuji.
Zadání úkolu zní: Vymyslete NÁPAD na příběh o vlcích!

Texty, které mi zatím přišly, proto nemůžu do soutěže bohužel přijmout. Chci po vás, abyste sepsali NÁPAD na příběh, ne příběh samotný nebo jeho ukázku či vyňatý úryvek. Představte si, že píšete povídku, a teď máte pro nakladatele sepsat její stručný obsah: to znamená, o čem povídka je. Musí tam být vidět hlavní postavy, děj i zápletka. Konec být nemusí. Prostě takové převyprávění, O ČEM váš příběh je.

Takže prosím ty, kteří už mi text zaslali, aby svůj příběh přepracovali na obsah, zaslali znovu, a je to. Díky ;-)

Rozumíme si? :)
 

12 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Dee | 23. října 2012 v 21:36 | Reagovat

Mám otázku - když ti někdo ten nápad pošle, anebo když bych se soutěže chtěla třeba zúčastnit sama, tak ty ten nápad pak použiješ celý anebo jakkoliv upravený vé svých knížkách a příbězích anebo jak? Protože pokud jo, pak mi to nepřijde moc férové a originální.

2 NikaRoovy | Web | 23. října 2012 v 21:47 | Reagovat

Aha... No nevadí, tak znovu ;-) :-D

3 Severuska | 23. října 2012 v 21:51 | Reagovat

No, já nevím. Zní mi to trochu, jako kdybys tímhle získávala inspiraci. Jak už bylo napsáno v komentáři výš. Neřekla bych napsat kratší příběh, nějakou jednorázovku, ale ty chceš jenom nápad? Paradoxně, když píšeš knížku o vlkodlacích?
Zapojila bych se, ale tohle se mi prostě nelíbí a nemám z toho dobrý pocit.
A za svoji upřímnost se omlouvat nebudu, ukamenujte mě tady, jak se vám chce.

4 Ellnesa\Lavril | 24. října 2012 v 6:39 | Reagovat

super =))))

5 Elizabeth | 24. října 2012 v 11:09 | Reagovat

[3]: Jupííí :D

6 ADAM | 24. října 2012 v 15:06 | Reagovat

Můžou se zůčastnit i ti kteří nebyly  v 1 kole?

7 Majkelina | Web | 24. října 2012 v 15:26 | Reagovat

Ahojky :)
Už z předchozího článku jsem pochopila, co myslíš. Je to velice nápadité a rozhodně originální. Bohužel se ale nezúčastním. Zavírala bych si tím cestu ke zpracování toho nápadu. Všem ostatním však přeji hodně štěstí.
Majkelina :)

8 ewril | Web | 24. října 2012 v 16:10 | Reagovat

Přeji všem v soutšži hodně štěstí:D Já se bohužel soutěže zúčastnit nemohu ale i tak budu napjatě čekat kdo vyhraje druhé kolo ;)

9 Neilin/Aranis | Web | 24. října 2012 v 17:43 | Reagovat

hodně štěstí,ale pochopila jsem pravidla už dřív :D

10 Míša | 24. října 2012 v 19:31 | Reagovat

[1]:

[3]: Velmi mě mrzí, že si myslíte, že bych nějaký váš nápad použila do své knížky! Něco takového opravdu nemám zapotřebí, mám svých nápadů dost. Myslete si o mě co chcete, ale tohle se mě vážně dotklo. Nemám zapotřebí krást!! Jediné, o co jsem se snažila je, udělat PRO VÁS zajímavou a nápaditou soutěž, která by vás bavila. Ale nikoho nenutím se účastnit, jestli se příště nemusím snažit, stačí mi to rovnou napsat.

11 Míša | 24. října 2012 v 19:32 | Reagovat

A ještě dodatek: ve kterémkoli kurzu tvůrčího psaní po vás BUDOU CHTÍT, abyste se naučili sepisovat své nápady na příběhu do obsahů nebo i do několika vět! Je to klasické cvičení a trénink a nikdy by mě nenapadlo, že by to někdo mohl brát jako způsob jak z ostatních vymámit nápady. Je to ubohé.

12 Míša | 24. října 2012 v 19:37 | Reagovat

6]  Zúčastnit se může kdokoli

13 Dee | 24. října 2012 v 19:48 | Reagovat

[11]: Já vím, jak vypadají kurzy tvůrčího psaní a co jsou v nich za cvičení. Zase neinformovaná nejsem a už jsem jich pár prošla.
Jenom si dávám od určité doby skutečně pozorn na svoji tvorbu a vlastní nápady. Už se mi to nevyplatilo víckrát, než bych spočítala na prstech ruky. Jenže to určitě znáš taky, ne?
Takže pokud se tě to dotklo, to je jedna věc, ale druhá je ta, že i ty sama musíš vědět, že pisálci a spisovatelé si svoje postavy a náměty chrání. I mezi známými se na to dává pozor, ne? Viň si lidi a svět okolo, že z nás udělali obezřetné osoby, co si hlídají svoje vlastní věci.
A konečně - lidi tady jenom položili otázku. Protože tohle člověka logicky napadne při tématu úkolu. Nemyslím si, že bys musela hned vyletět jako čertík z krabičky. Stačilo v klidu odpovědět a hned se dotčeně nerozčilovat.

14 Petule | 24. října 2012 v 19:53 | Reagovat

Dee nikdo tě nenutí aby ses toho učastnila když se to někomu nelíbí a nechce svy napdady davat atd tak nemusí je to všech věc jestli se zučastní nebo ne ;)

15 jane | 24. října 2012 v 19:53 | Reagovat

[1]:

[3]:
Proč by to Míša používala do svých příběhů?? Vždyť tady jde o naší zábavu, pobavení. Nepamatuju si, že by Míša použila cizí nápad ve svých knihách nebo povídkách. Tyhle soutěže jsou jen pro nás a odměnou je podle mě super výhra... :)

16 ewril | Web | 24. října 2012 v 20:04 | Reagovat

souhlasím s jane.

17 Petule | 24. října 2012 v 20:10 | Reagovat

přesně

18 Kyuu | Web | 24. října 2012 v 21:00 | Reagovat

Omlouvám se Míšo. Poslala jsem ti jeden příběh, teda úryvek omylem. Bylo to do této vlčí soutěže, ale to jsem napsala, než si sem vložila tento příspěvek. Proto jsem ti poslala i OPRAVU, kde je stručný přehled děje. Omlouvám se předem za potíže. Karolína D.

19 Kika | 25. října 2012 v 9:39 | Reagovat

Já si myslím že Míša by nikdy nepoužila něco co by sama nevymyslela. Je spisovatelka, jen chtěla aby se všichni pobavili.

20 Karolína K. 44 | 25. října 2012 v 10:37 | Reagovat

[13]: Promiň, Míšo, nechci se tě dotknout, opravdu ne, ale myslím, že má Dee pravdu. Já jsem člověk, který se nebojí vyjádřit to, co si myslí... Nemusela jsi hned tak vyletět. Myslím, že je přirozené, že si chráníme své nápady.
Ale zastávám se toho názoru, že zrovna ty bys nic takového neudělala (že bys neukradla cizí nápad do knížky). Dee to podle mě trošku přehnala... i když musíme brát v úvahu, že se jí už několikrát stalo, že jí někdo ukradl nápad... Tak musíme být trochu shovívaví, ne?
Myslím, že se ti ta soutěž povedla... tady jde spíš o ten nápad a ne o text...
Myslím, že je to dobrý nápad, ale Tvé soutěže se nezúčastním, protože mě nic moc netrklo :D.
A když se tady tak bavíme (nebo spíš píšeme :D) o ukradených nápadech, tak mě se, Míšo, hrozně často stává, že něco napíšu do své knížky. Pak si říkám si: Jo, to je dobrej nápad... a poté se ti vydá další díl Křišťálů a já: To je škoda... Já jsem to měla tak hezky vymyšlený a Míša tam má ZASE něco podobnýho...
Tohle se mi často stává u mých oblíbených spisovatelů, a dost často mě to leze na nervy :(((. Jednou i celý nápad na knížku - a já jsem si myslela, že je tak originální :(((...! I Syn pekel je celý podobný jednomu mému příběhu, už proto, že v další mé "knize" vystupuje postava jménem Nevvran - skoro jako Neran.
I když s tím mi asi nepomůžeš :DD... jenom jsem se tady s tím chtěla podělit, když se tady bavíme o ukradených nápadech

21 Majkelina | Web | 25. října 2012 v 14:50 | Reagovat

Ahojky :)
Myslím, že jsme se shodli na tom, že tato soutěž není o "kradení" nápadů. Jde o to, že pokud máš námět, ale chybí ti čas jej zpracovat, můžeš se o něj podělit. Prosím nekažte Míšinu snahu o to, abychom se na jejích stránkách cítili příjemně. Taky by se na nás mohla vykašlat a mít jen formální stránky s pár neměnnými informacemi, jako jiní autoři.
Majkelina :)

22 DeeDee | Web | 25. října 2012 v 15:20 | Reagovat

[13]:
Počkat počkat.... Vám by se líbilo, kdyby jste se snažili vymyslet ORIGINÁLNÍ soutěž cca pro 100 lidí, a někdo se vás zeptal, jestli to není krádež??? Líbilo by se vám to?
Jde tu jen o zábavu!
A proč by Míša, která vydala už dvě série knih, měla zapotřebí krást. Ona má určitě svých nápadů dost... A určitě krásných. =D
Navíc mě by se taky nelíbilo a dotklo by se mě to, kdyby mě čtenáři obvinili z krádeže nápadů... Prosimvás, je to jen soutěž a jde tu o zábavu!!! Takže se laskavě proberte!

23 Karolína K. 44 | 25. října 2012 v 18:11 | Reagovat

[21]:

[22]: Souhlas. Ste moc podezíraví :D... Ale podle mě už nemá smysl se o tom dohadovat XD.

24 the-hunter | 28. října 2012 v 0:44 | Reagovat

Jenže ono to vážně na první pohled vypadá, jako kdyby slečna pořadatelka chtěla vytáhnout z těch poslaných článků inspiraci.
Neříkám, že by to muselo být okopírované celé, a nejspíš to ani není pravda, ale nedivím se těm, kterým to tak přišlo. Přitom by šla v pohodě udělat povídka na třeba max. tři strany, kde už by to mohlo být trochu víc rozepsaný. Ale je to vaše soutěž a vaše stránky, já se do toho nebudu montovat... ;)
PS: ještě jeden drobný rýp nakonec - vážně si neberete nápady od cizích autorů? VÁŽNĚ? Protože Jednorožci mi přišli jako směs několika velmi známých fantasy knížek, a neřekla bych, že to máte kompletně ze své hlavy, co? Ale jinak všechno v dobrém :D.

25 123 | 28. října 2012 v 8:27 | Reagovat

Vlci se nedají dobře ochočit a postrádají psí věrnost. Jsou ale zvyklí pohybovat se v tlupách a lovit spolu.
Mohli by symbolizovat nějakou group tématiku z lidského světa. Třeba rasovou otázku o tom jak jsou medvědi nemotorní a všechno sežerou, narozdíl od civilizovanějších vlků nebo třeba firemní záležitost - místo aby lovili, snaží se na svou stranu přilákat zákazníky (nějaké zvířata samotáře jako ježky) a prodávat bobule, které pro ně nasbírali lidé. Dva z nich ale začnou být chamtiví a jdou něco ukrást medvědovi

26 Míša | 28. října 2012 v 11:59 | Reagovat

[24]: Co se dá dělat, když ti jednorožci přišli jako směs několika fantasy knížek, tvůj názor :)
Jinak pro ostatní, podle kterých se chystám soutěží vykrást nápady - neúčastněte se, nic mi neposílejte, ano? Vlastně ani moc tuhle menší diskuzi nechápu, když se tak bojíte, že vaše nápady zneužiju, tak mi jednoduše nic neposílejte, já se z toho věšet vážně nebudu :D
Díky ostatním za důvěru, pokud si to někdo bude přát, nemusím tu jeho zúčastněné nápady zveřejňovat, aby zase někdo neřekl, že postrkuju nápady jiných k okopírovaní ostatním :D
Docela mi to celé přijde vtipné :)

27 Karolína K. 44 | 28. října 2012 v 12:02 | Reagovat

[24]: jj... ale taková soutěž na psaní tu už byla (vlčí soutěž 1). Nemusí mít přece všechny soutěže podobné téma, ne? Já Míše věřím. Už sem se s ní jednou setkala a nevypadá na to, že by kradla nápady (alespoň takhleschválně...) Nic ve zlém :). Ale jak říkám, nemá cenu se o tom dohadovat :D.

28 the-hunter | Web | 28. října 2012 v 19:03 | Reagovat

[27]: Tak by se dalo udělat něco jiného. Stačí trochu zapojit představivost. Tohle mi ale připadá zvláštní. I když to (třeba) není vykrádání nápadů, zavání to tím, a nedivím se plno lidem, které to taky napadlo. Navíc se tam toho nedá moc posuzovat - vždyť co taky? Originalitu děje? To je strašně subjektivní. Sloh? Na těch cca sto slovech se nerozepíšeš tolik, abys mohla tím či oním způsobem předvést, jak dobře píšeš.
Ale máš pravdu, nemá cenu se o tom dohadovat. Já jen pociťuji neodbytnou potřebu mít poslední slovo ;).

29 Karolína K. 44 | 29. října 2012 v 16:55 | Reagovat

[28]: Jojo... Každý má navíc trochu jniný názor :)...

30 the-hunter | Web | 31. října 2012 v 16:07 | Reagovat

[29]: No vidíš ;)

31 Denii | 3. listopadu 2012 v 0:02 | Reagovat

[24]:
Já si myslím, že jelikož žijeme v 21. století a před Míšou bylo už tisíce autorů, nemůžeme ji brát za zlé, že v Poselství jednorožců má jednorožce. Přijde mi to od vás hodně hloupé. Je to skoro jako vyčítat každému druhému autorovi, že ve svém příběhu píše o vraždě nebo že je hlavní postavou člověk. A když jsme u toho kopírování..žádný spisovatel, novinář, básník..nikdo z nich nečerpá nápad jen tak ze vzduchu.. Každý si hledá inspiraci. Míši padlo do oka pár knih třeba a z toho vymyslela něco nového a úplně jiného. ORIGINÁLNÍHO! A o toto tady jde. Nikdy nic nebude čistě bez nejmenšího závanu jiným dílem.

32 Ellnesa\Lavril | 4. listopadu 2012 v 17:06 | Reagovat

ahoj Míšo přišel ti můj E-mail??? Kristýna Doležalová

33 the-hunter | Web | 4. listopadu 2012 v 18:16 | Reagovat

[31]: Spíš jde o ten klasicky Tolkienovský svět, jenom trochu pozměněný jednorožci, ne o jednorožce samotné. Ale je to jen můj názor a já ho nikomu necpu. Jestli vám to přijde hloupé, je to váš problém ;) (*ježiš, to je tak nepraktický, když tu nejsou povolený emotikony*)...

34 Severuska | 5. listopadu 2012 v 16:50 | Reagovat

[33]: Nezbývá mi nic jiného, než s tebou souhlasit.

35 Měsíční Tanečnice | Web | 5. listopadu 2012 v 22:20 | Reagovat

[3]: Ehm... Néééé že bych ti do toho chtěla nějak výrazně kecat (jo, chci, a hodně!), ale soutěž je o VLCÍCH a kniha o VLKODLACÍCH! Když už seš teda trapná a závistivá, aspoň se nauč číst a zjisti si rozdíl mezi vlkem a vlkodlakem, děkuji pěkně.

[13]: Já sem asi mimozemšťan. Mě napadlo jen to, že cenu mám a tak nechci brát šance, i když mám námětů tři pr*ele a ještě okolo. Hm... E.T. volá domů! E.T. volá domů! Nikdo mi to neberé! Nikdo mi to neberé!

[24]: Ona určitě potřevje vykrádat, no, to víte, že jo, twl, ta má takovou potřebu vykrádat, ona má tak máááálo rozepsanejch knížek a nápadů *chytá se hlavu, zhluboka dýchá a snaží se nezkolabovat zoufalstvím nad lidskou imbecilitou, to už prostě neni normální* Zkoušela si někdy něco napsat? Asi ne, co. Jinak bys věděla, že když hodíš větu do éteru, všichni hned zavřou 1000 a jeden název knížek, ze kterejch to je. Teď si votevři držku.

[26]: Obdivuju tvou schopnost k tomu takhle přistoupit. Mě hrozí infarkt a přitom ani neštěkaj na mou osobu :D

[28]: Mash na entou. Prosim. Můžeš něco vymyslet a pak nás oblažit. Ó, moment, on by ti to mohl někdo ukrást, vykrádání nápadů, promiň, mě to nenapadlo! *shání telefon, protože si bude muset zavolat záchranku kvůli tomu infarktu*

[33]: Tolkienovský svět, ty krááávo. Jaasně, že to vypadá jako Tolkienovský svět. Všechno vypadá jako Tolkienovský svět, páč Tolkien s tim přišel jako první. Kdyby se Míša narodila o X-let dřív a přišla s tim, byl by to Burdovský svět.

*zbytek komentáře se nedochoval, poněvadž pisatelka dotala infarkt (a ještě před tim sežrala půlku stolu)*

36 Severuska | 5. listopadu 2012 v 23:26 | Reagovat

[35]: Dámy a pánové, toto je prvotřídní výkřik pubescentního dítěte s nedostatečnou slovní zásobou. Vypovídá o tom několik určitých slov, která si jistě každý v textu dohledáte.
Slečno, uvědom si, že každý má právo na názor. Jak ty, tak desítka dalších, co sem něčím přispěli. Ať už na podporu autorky nebo naopak proti ní. Takže svými poznámkami možná tak pobavíš okolí nebo ho donutíš, aby povytáhlo obočí. Nesuď lidi podle něčeho, co nemáš podložené, s tímhle nikde neuspěješ.
Víc do této diskuze odmítám přispívat nebo se obhajovat za své názory, či snad hádat. A pokud nic z toho autorka nechce číst, pak by bylo záhodné ji zablokovat nebo moderovat komentáře. Nechat si jenom ty kladné a ignorovat kritiku nebo běžné otázky a názory lidí. Je to tak snažší, nebo snad ne? Protože se mi nezdá, že by autorka nad samotnou kritiku byla povznesená, když se v komentáři výše tak zapáleně obhajovala a urážela. A to lidi položili jenom otázku, na kterou se dalo, po vychladnutí, v pohodě odpovědět. Vážili bychom si tě mnohem víc, Michaelo. Přemýšlej nad tím.

37 Dee | 6. listopadu 2012 v 11:18 | Reagovat

Vážně se bavím, jak jeden dotaz dokáže rozpoutat takovou diskuzi a přestřelku nadávek. Ať už tady, anebo ve facebookové skupině. Na svůj účet jsem si vyslechla ledacos a to jenom proto, že jsem si dovolila položit obyčejný dotaz a otázku, která člověka normálně a logicky smýšlejícího, který není skalním fanouškem výše zmiňované slečny, napadne.
Ale víte co, dámy? Je to směšné. Celé mi to už skutečně přijde směšné, a jestli namítnete, že směšná jsem já, pak ať. Za svým názorem si stát budu a nehodlám tady papouškovat slova chvály, když si to nemyslím. Kromě toho pokud nedokáže slečna Burdová snést kritiku, anebo někoho, kdo zaníceně nezbožňuje její příběhy a všechno kolem, měla by buď změnit obor, anebo si pořídit moderovanou diskuzi, případně tunu kapesníčků. Protože kritika k psaní patří. A pokud někdo řekne, že to tak není, a jedná se o čirou závist, pak mu doporučím, aby použil chytrého strýčka Google a naše si pár recenzí na tvorbu této autorky.
Zavání mi to Stephanie Meyer. Ta taky nebyla schopná snést kritiku, co si zasloužila, ani negativní ohlas. A ne, tím si zdaleka nemyslím, že by Michaela byla česká Stephanie.

Kromě toho, milá Měsíční tanečnice, pokud nás tvůj komentář měl všechny přinutit si sednout na zadek a následně zalézt do díry… pokud jsi nás chtěla omámit svým cynismem, pak se máš ještě sakra co učit. Tvoje reakce byla jenom snůška rádoby vtipných keců a urážek na úrovni desetiletého dítěte, i když ty sama jsi nepochybně o něco málo starší. Pokud tady je někdo desetiletý, pak se mu omlouvám, že haním jeho věk. Ale nadávat tady lidem do krav jenom proto, že si dovolí nesouhlasit a mít jiný názor, je ukázka prvotřídního tupce. A než začneš tady zase otevírat pusu a předstírat infarkt a ohryzávání stolu (mimochodem, doufám, že sis nezadřela třísku), pak se zamysli nad jednou věcí - musí nutně všichni zbožňovat jednoho autora? Patří k psaní i kritika? Negativní názory? Anebo jde jenom o zbožňování a skalní fanoušky? Pokud píšeš, měla bys to vědět a neměla bys tady vytrubovat takové kydy.
A ještě jedna věc - je rozdíl mezi inspirací a adaptací. Najdi si to ve slovníku cizích slov. Podle toho, co jsem četla v příbězích slečny Burdové, jde z většiny o to druhé.
Pak promiň, ale skákat nadšením nebudu. A než namítneš, co dělám na těchto stránkách, pak si uvědom, že propagace na blog.cz dělá hodně a brouzdnání po netu taky. A pokud se tu občas mihnu a komentář jsem zanechala až teď, tak co? Zeptat jsem se musela. Už vzhledem k tomu, jaký názor mám na dané příběhy. Cena je mi naprostá putna. Z těchto knížek jsem dávno vyrostla. Zajímalo mě něco naprosto jiného, jak si jistě dohledáš nahoře v prvním komentáři.
Silně pochybuju, že by sem vždycky a pouze chodili skalní fanoušci. A ne, nejsem závistivá trapná potvora. Upřímně řečeno je mi naprosto fuk, co si budeš myslet ty a suita příznivců křišťálů a jednorožců. Za svým názorem si stojím, a že není pozitivní? A co? Pokud tohle ze mě pro vás dělá závistivou nepřejícnou osobu, co by měla shnít někde v nějaké škarpě, že si dovolila nesouhlasit a položila naprosto obyčejný dotaz, při jehož reakci v mých očích autorka klesla ještě níž, pak si jdu nějakou pěknou škarpu najít a zbaštit si tam křupky, ať si to tam taky užiju.

Takže jestli Severuska, the-hunter, anebo já jsme si dovolili mít opačný názor, je to čistě naše věc. A reakce většiny z vás, včetně autorky a v čele s Měsíční tanečnicí, jsou už vážně spíš k pobavení, než abych je brala vážně.

38 Nefertiti | 6. listopadu 2012 v 19:33 | Reagovat

Ježiš co se to tu dějě? :D Vždyť tady lidi začínáte psát úplný romány :D Já být váma bych se už dál nehádala protože co pak lidi jako já? Kdo to má k sakru číst? Víte jak mi to kazí zrak? :D Každopádně být vámi bych už zakopala tuhle neoficiální válečnou sekeru a dala si od toho trochu šlofíka. Chce to jen klid a nohy v teple :D ;)

39 Nefertiti | 6. listopadu 2012 v 19:36 | Reagovat

Jo a abych nezapomenula, Míšo, nápad téhle soutěže mi přijde dobrý ale osobně se nezúčastním, protože nemám ani jeden jediný nápad. :D Ovšem ráda si přečtu nějaké nápady ostatních ;)

40 the-hunter | Web | 6. listopadu 2012 v 21:11 | Reagovat

Nefertiti - a on tě někdo nutí to číst?

Severuska, Dee - díky, dámy (pánové?). Já se radši se svým názorem na slečnu Burdovou zde vyjadřovat nebudu, neb by to nebylo úplně v mezích. Ale to, co se tady strhlo, je myslím celkem dobrá ukázka, jak jsou někteří lidé neochotní přijmout cizí názor (myšleno čistě obecně, tak si to prosím nevztahujte na sebe).

A ještě pár řádků pro Měsíční Tanečnici (je mi jasné, že se to nejspíš vůbec nepřečte, ale zkrátka mi to nedalo). Takže tedy (*důležitě si odkašlává*), kdyby ses trochu dívala, možná by sis všimla takového nedůležitého tlačítka WEB vedle mé přezdívky. Možná tomu ani nebudeš věřit, ale skrývají se za ní webové stránky, na které si moje maličkost dovolila psát výplody své vlastní mysli. Jasně, možná nemám tak vypilovaný slov jako Michaela, celkem drze ale prohlašuju, že s nápady se jí klidně vyrovnám (*kolem to začíná nelibě zavánět samochválou*). Takže promiň, ale než začneš psát tyhle nenávistné vzkazy, zkus se prosím nejdřív pořádně koukat.

Tak, to je ode mě zatím vše. Budu bedlivě čekat, kdo s jakou perlou sem zase přijde.

41 Akretka, aneb ta, které si této diskuse všimla až teď... | 11. listopadu 2012 v 15:49 | Reagovat

[40]: Tvůj názor je tvůj názor, já Ti ho neberu ;), ale když se tu tak oháníš svým webem... Všiml sis, že odkaz nefunguje? :DD Já se vlastně Měsíční Tanečnici vůbec nedivím ;)

42 the-hunter | Web | 11. listopadu 2012 v 22:44 | Reagovat

[41]: Jo, všimla, díky :D. Ale jediné, co tam chybí, je jedno W. Není problém ho tam dopsat a odkaz pak funguje.
Že se Měsíční Tanečnici vůbec nedivíš... No, tak dobře. Jestli souhlasíš s tím, aby tady psala sprostě, tak klidně, mě to vlastně může být úplně jedno. Koukám, že teď začínám být já ta zlá a protivná, co ;)...

43 Inka | E-mail | Web | 12. listopadu 2012 v 22:37 | Reagovat

Musím říct, že se tou vaší diskuzí celkem bavím. :D Tím samozřejmě nemyslím nic zlého, ale jak tady čtu ty vaše komentáře, tak se nestačím divit. Myslím si, že každý člověk má právo vyjádřit svůj názor a ostatní by ho za něj neměli shazovat a odsuzovat...

44 Karolína K. 44 | 19. listopadu 2012 v 15:25 | Reagovat

Podle mě nemá cenu se hádat... Já mám Míšiny knížky ráda, ale máte pravdu, že Míša neměla hned tak vyletět (ale muselo ji dostat, že si o ní nekdo myslí to, co není pravda = mohlo by jí to připadat jako odsuzování)... Chápu, že Křišťály ani Jednorožci se nemusí líbit všem :D. Znám taky pár známých knížek, z kterých jsou skoro všichni hotoví (v dobrém slova smyslu :D), ale mně se prostě nelíbí...
Každý má právo vyjádřit si svůj názor a neměli bychom se hned odsuzovat.

45 Adam | 8. prosince 2012 v 18:05 | Reagovat

[37]:Tak ty jse směješ tomu že někdo aspoň má svoji hlavu? Já se zasměju nad tvou kritikou. Sakra ty vůbec ale vůbec asi nejsi normální? Já mám její knížky rád a nikdo jí nebude nadávat a obviňovat že krade!! Chápu že se Míša naštvala. A i mě někdo ukradl příběh ale Míša taková není. Ta co ti nadávala měla pravdu. Soudíž bez důkazů.....jsi NULA. Ano...chápu názory druhých a někomu to takové může přijít ale řeknu to takhle...MÍŠA NEKRADE!!!! Omlouvám se za tvrdá slova ale já si za pravdu stojím

46 the-hunter | Web | 13. prosince 2012 v 20:03 | Reagovat

[45]: Jo, stojíš si za naprostou pitomostí, když to tak řeknu. Tentokrát se já musím zastat Dee - ona má jiný názor než ty, slečnu Burdovou neuznává jako božstvo ani ji osobně nezná. A protože má na ni realistický, trochu kritický názor, logicky ji napadne, co by se s těmi příběhy mohlo stát.
Samozřejmě, že i Michaela má právo na obhájení, ale způsob, jakým to udělala, je trochu... dětinský. Zapůsobila tím spíš tak, že neumí snášet kritiku. Alespoň na mě.
Píšeš, že chápeš názory druhých. Ale na stejném řádku Dee obviňuješ, že je nula. Promiň, ale ujasni si trochu názory, ok? ;)

47 Adam | 17. prosince 2012 v 15:38 | Reagovat

A jaká by byla tvoje reakce co?Kdyby jsi byla dobrá spisovatelka a pak tě obviní z krádeže? To že chápu názory druhých je myšleno tak že když to napíšeš jako otázku co je uplně (první komentář tak to je přijatelné. Ale když se slečna Dee začne frmolit drby  tom že někdo krade tak to je uplně jiné sousto? CHÁPEŠ

48 the-hunter | Web | 18. prosince 2012 v 12:15 | Reagovat

[47]: Ne, nechápu. Je jedno, jestli je nebo není spisovatelka. Podle tebe by bylo v pořádku, kdyby někdo obvinil z takovéhle krádeže třeba "jenom" člověka na blogu, který nikdy nic nevydal? Z čeho usuzuješ, že bloger by to klidně ukradl, ale "dobrá spisovatelka" ne? Protože takhle to z tvé odpověd vyznělo.
Prostě, měj si svůj názor, já tě za něj vraždit nebudu, ale přestaň útočit na lidi kolem sebe, prosím.

49 adam | 18. prosince 2012 v 18:34 | Reagovat

Teď zas nechápu já tebe....prostě je rozdíl mezi tou kritikou kde se normálně zeptáš jak je v prvním komentáři,a tou kdy to řekneš jako hotovou věc tak to je celkem bylbí. Kdyby nějakej kluk měl rád například....barbíny tak se ho nejdřív zeptám jestli to tak je a né si na něj ukazovat a prohlašovat za hotovou věc. Ne nebylo!! Nebylo by to v pořádku! nIKDO NEMÁ O NIKOM PROHLAŠOVAT ŽE KRADE! Je to sprostý.............Už to konečně chápeš?

50 the-hunter | Web | 18. prosince 2012 v 20:22 | Reagovat

Nechápu, milej zlatej. Snaž se dál. Že se podle tebe nemá o nikom prohlašovat, že krade, je sice pěkné, ale myslím, že většina normálně uvažujících lidí tvůj názor nesdílí. Občas se krade, s tím se smiř. A Dee prostě jen nechtěla být dalším takhle zneužitým... A propo - klidně si mysli, co chceš. Já jsem se hlavně ohradila proti způsobu, jakým to říkáš a jakým na ni útočíš.

51 adam | 19. prosince 2012 v 15:22 | Reagovat

KONEC nemá to smysl

52 the-hunter | Web | 19. prosince 2012 v 15:23 | Reagovat

Jo jo, to nemá ;).

53 Adam | 19. prosince 2012 v 19:02 | Reagovat

Můžeme to uzavřít?

54 the-hunter | Web | 20. prosince 2012 v 13:42 | Reagovat

Jasně ;).

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
Partneři:
Pravidla:
Majitelka stránek si vyhrazuje právo mazat nebo upravovat nevyhovující
komentáře a vzkazy, obsahují-li vulgární či urážlivá slova. . .. .
Pište česky, užívejte háčky i čárky a interpunkční znaménka.
Na veškerý obsah na těchto stránkách se vztahují autorská práva. Je zakázáno kopírovat a jinak šířit informace z těchto stránek bez písemného souhlasu autora tohoto blogu. Můžete ze stránek citovat, avšak pouze s uvedením tohoto blogu jako zdroje a s přímým odkazem.